mandag 4. februar 2013

Trening og frokost!

God dag folkens! Idag har jeg sittet masse med skolearbeid. Jeg "glemte" innleveringen i Databaser litt mens jeg var på Hafjell, altså jeg glemte den litt med vilje for å få en hel frihelg. Siden den skal leveres idag er det da naturlig at jeg blir sittende med siste finish nå.

Frokosten min idag var særdeles god:

 Minibaguetter av byggmel med provence skinke og agurk, OG hjemmelagde knekkebrød med brunost. Som sagt, det er ikke jeg som har laget disse knekkebrødene.

 Før treningen idag tok jeg kun en kopp te noe som ga en liten oppkvikker. Det skal sies at jeg kun drikker naturlig koffeinfri te.

-Dagens work out:
  • Basic Crunch
  • Right Oblique Crunch
  • Left Oblique Crunch
  • Bicycle Crunch
  • Reverse Crunch
  • Long Arm Crunch
  • Crossover Crunch
  • Half Curl
  • Vertical Leg Crunch
  • Plank
Jeg teller ikke reps på disse, jeg gjør så mange jeg rekker (uten å forhaste meg) på 30 sekunder og har ingen pause mellom hver øvelse. Dette gjør jeg 3 ganger og det utgjør en økt på omtrent 35-40 minutter.

Etter treningen tok jeg bare en shake. Har ikke fått laget noe spennende siden jeg ikke har vært hjemme.

:) Nå må jeg tilbake til skolepc'en og gjøre ferdig innleveringen!

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar